Пофарбувати крило справа не проста, результати навіть самих незначних аварій позначаються на крилах і бамперах авто. При фарбуванні крил можна використовувати синтетичні та акрилові емалі. При виборі фарби не варто відштовхуватися від заводського забарвлення, тому, що під дією природних умов вона видозмінилася, і крила машини стали відрізнятися за кольором, воно стане найбільш помітним і соковитим. Фарбування заднього або переднього крила, ну і будь-якого іншого елемента, має відбуватися в спеціальній камері, де передбачені відповідні обставини для високоякісного виконання роботи: стерильність, особливий температурний режим, потрібний відсоток вологи. Слід сказати, що фарбування крила — багаторівневий процес, до якого потрібно підійти відповідально.
Залежно від характеру ушкоджень може знадобитися як локальне, так і повне фарбування крила. Якщо пошкодження поверхневі, то найімовірніше досить звичайного шліфування. Але в разі якщо крило подряпано так глибоко, що пошкоджені грунтовка і метал, то без фарбування не обійтися. Фарбування крила виповнюється в такій же послідовності як і фарбування інших частин кузова, тобто спочатку мийка, пізніше коректування дефектів, нанесення грунтовки й фактично фарбування з поліруванням.
Фарбування капота
Обличчям будь-якого автомобіля вважається, звичайно, капот. Фарбування капота – це серйозна і непроста робота. Фарбування проводиться і з зовнішньої, і з внутрішньої сторони, традиційно фарбування пов’язано з демонтажем капота, при цьому порядок виконання робіт наступний: спочатку фарбується внутрішня частина, потім торці, і тільки в кінці зовнішня сторона.
Фарбування капота має кілька характерних особливостей:
- є легкий доступ до його зовнішньої та внутрішньої сторони;
- відсутні великі переходи;
- його просто зняти з авто перед фарбуванням.
Капот — це видима частина машини, тому якість роботи має бути максимально високою, через те, що всілякі недоліки стануть відразу помітні.
Як і для всіх кузовних елементів, технологія фарбування капота наступна:
- Підготовка поверхні капота авто:
- миючими засобами знищення бруду і пилу;
- видалення шліфувальним кругом старого лакофарбового покриття і корозії;
- знежирення за допомогою розчинника;
- шліфування і шпаклівка;
- обробка матирующую пастою.
Фарбування і розтин лаком:
- нанесення 2-ух шарів фарби;
- двошарове покриття лаком.
- Капотне полірування.
Такий порядок визначено щоб не зіпсувати вже пофарбовану зовнішню частину. На відміну від бампера, локальне фарбування капота дешевше, ніж повне, в разі відколів або подряпин це рішення стане доцільніше. Капот — межа 2-ух температурних режимів, тому порушення технології фарбування неприйнятно, що призведе до виникнення візерунків і кіл з фарби.
Фарбування капота авто належить до такого ремонту, що вимагає особливої підготовки і вправності. Бо якщо в період фарбування в приміщенні буде досить пильно і брудно, то маленькі частинки змішаються з фарбою і стовідсотково зруйнують проведену роботу, капот стане нерівним і шорстким. Ось тому цю послугу краще довірити фахівцям з СТО SOLA, які зроблять всі лакофарбові роботи в особливому чистому приміщенні, де виключена навіть найдрібніша ймовірність псування свіжого покриття. В результаті фарбування буде отримано гладкий капот, який за кольором стовідсотково стане повністю збігатися з кузовом.
Коли йде мова про повне фарбування, то спочатку покривають фарбою внутрішню сторону, потім торці і лише потім зовнішню частину.
Беручи до уваги, що капот завжди на виду і неперевершено помітний під будь-яким кутом освітлення, досить принципово точно підібрати фарбу в разі локального фарбування. Через те, що в тому числі й найменша розбіжність за кольором старої та нової фарби буде помітно. Для високоякісного виконання такої роботи автосервіс повинен бути облаштований обладнанням для комп’ютерного підбору фарби.
Ціна фарбування капота і крил залежить головним чином від площі поверхні, що фарбується.
Загалом, забарвлення будь-якого автомобіля вимагає серйозного ставлення до справи й присутності у майстрів потрібної кваліфікації. Спроби самостійного фарбування елементів авто у себе в гаражі без присутності потрібних умінь і досвіду подібних справ найімовірніше стануть плачевні для зовнішнього вигляду авто і гаманця його володаря, бо зажадають вірного видалення яскравого покриття і наступного перефарбування фахівцями. Щоб не допустити таких результатів, потрібно довірити процедуру лише фахівцям СТО SOLA.
В залежності від складності роботи та марки автомобіля ціна робіт може відрізнятися. З цінами на фарбування крила і капота можна ознайомитися, зателефонувавши за номером: (з понеділка по суботу з 09:00-06:00).