Патьоки після фарбування автомобіля: як їх прибрати

Патьоки після фарбування автомобіля: як їх прибрати Poteki-posle-pokraski-avtomobilya-kak-ih-ubrat

Якщо фарбування кузова автомобіля або однієї кузовної деталі здійснювалася самостійно, можуть виникнути патьоки фарби. Така неприємність виникає, коли на робочу поверхню наноситься надмірна кількість матеріалу: лаку або фарби. Тільки з великим досвідом фарбування виникає відчуття кількості матеріалу, що необхідно нанести на дану деталь. Є кілька рекомендацій, як уникнути виникнення патьоків під час фарбування.

Принципи фарбування

  1. Сопло розпилювача при фарбуванні повинно розміщуватися на відстані 25-30 см. від поверхні деталі, більш близька відстань призведе до утворення патьоків.
  2. Повинен дотримуватися температурний режим, вказаний виробником на матеріалах для фарбування.
  3. Проміжна сушка між шарами не менше 15 хвилин, час просушування може збільшуватися, якщо температура в боксі для фарбування не відповідає нормі.
  4. Гарне освітлення.
  5. Уважно стежити, коли з’явиться глянцевий шар, після появи припинити фарбування даної деталі.
  6. Гаряче просушування повністю забарвлених деталей починається не раніше, ніж через 40-50 хвилин влітку або через добу в холодну пору року, передчасна сушка зменшує в’язкість лакофарбових матеріалів, що призводить до утворення патьоків.

Як прибрати патьоки

Якщо при фарбуванні все-таки виникли патьоки в деяких місцях, необхідно зробити наступні дії:

  • Як слід просушити автомобіль, патьоки сохнуть довше, ніж решта покриття, перевірити місця з патьоками, натиснувши на них нігтем, якщо слід не з’явився, можна приступати до подальших дій, почати шліфовку, за допомогою водостійкого наждачного паперу, підійде м’який наждак, від 1200 до 800 номера. Наждачний папір кріпиться на гумовий брусок, круговими рухами слід обережно прибирати текучу фарбу, до тих пір, поки місце згустка повністю не зрівняється з іншим покриттям, продовжити шліфування за допомогою водостійкого наждачного паперу, з зерном 2000 або дрібнішим. Не можна забувати постійно змочувати наждак. Щоб зменшити тертя, необхідно затирати до появи матового кольору. Слід полірувати деталі автомобіля, на яких забирався потік, за допомогою спеціальної полірувальної пасти і м’якого кола. Якщо полірувальна машина відсутня, необхідно полірувати пастою чи вручну, поки не з’явиться глянцевий блиск.

Фарбування автомобіля і прибирання одержаних патьоків, складна і трудомістка справа, якщо немає відповідного досвіду з проведення таких робіт, розумніше зробити фарбування в спеціалізованій майстерні.