Полірування кузова, в принципі не складний процес (можна зробити самому, якщо подряпини неглибокі), мета якого є, в основному, відновлення поверхні ЛКП (лакофарбове покриття) автомобіля. Крім цього, полірування покращує вигляд і додає блиск, в залежності від обраного матеріалу.
Щоб досягти максимальну якість від виконаної роботи, професіонали ділять процес на 3 етапи.
- Часткове видалення мікрошару лакофарбового покриття (ЛКП) застосовуючи дрібноабразивну пасту.
- Відновлююча поліровка — полірування з абразивною пастою.
- Захисна поліровка – нанесення неабразівной пасти і полірування поверхні, щоб додати блиск і гладкість.
Відновлювальне полірування є найбільш трудомістким і відповідальним етапом. Даний процес застосовується для видалення дрібних подряпин, глибина яких не досягла грунтовки (шар фарби між металом і фарбою), а також потертостей, плям, смужок і оксидованих шарів.
Товщина заводського ЛКП становить приблизно 100-150 мікрометрів (це 0,10 – 0,15 міліметрів), і для того, щоб зняти мікро-шар товщиною в 5 мкм (0,005 міліметрів) із застосуванням абразивної пасти, вимагає уваги і дбайливого ставлення до поверхні. Якщо все зробити правильно, таке полірування на одному покритті заводського фарбування можна виконати 10-20 разів, кожен раз додаючи машині блиск, без порушення ЛКП. Тому, ми рекомендуємо заздалегідь дізнатися товщину шару ЛКП, тому як на сучасних автомобілях часто дуже тонке покриття фарби.
Захисна поліровка робиться з метою уберегти ЛКП від майбутніх несприятливих впливів навколишнього середовища. Для цього процесу використовують безабразивні поліролі на основі воску, а також різних синтетичних матеріалів.