Заводське фарбування відповідає певним стандартам. Покриття повинно бути рівномірним, гладким, без вад. Якщо фарба лежить погано, помітні патьоки, горбки, помутніння або сліди розшарування, а відтінки на різних ділянках відрізняються, значить, авто перефарбовували. Кузовний ремонт говорить про аварійне минуле машини і значно знижує її вартість. Щоб не купити перевертня, битий або іржавий автомобіль за завищеною ціною, треба виявити дефекти повторного фарбування.
Сліди шліфування
Сильні вм'ятини обробляють ґрунтовкою і шпаклівкою. Щоб вирівняти поверхню, її шліфують. Робити це треба дуже акуратно, використовуючи шкірку з різним зерном. В іншому випадку залишаться характерні сліди. Їх легко помітити при яскравому освітленні.
Поява кордону по краях
Перехід між зовнішньою і внутрішньою поверхнею деталі повинен бути плавним. Треба оглянути і обмацати краю прорізів і панелей. При повторному фарбуванні там з'являється сходинка. Щоб цього уникнути, слід було завести новий шар ЛКП на зворотний бік. Але багато хто не знає цього нюансу.
Розбіжність відтінків
Коли перефарбовують якусь деталь або окрему ділянку, колір може відрізнятися. Важко підібрати точно таку ж фарбу, як на всій машині. Щоб побачити різницю, треба оглянути кузов під декількома ракурсами, при слабкому і яскравому освітленні.
Крім відтінків, слід враховувати і інші властивості. Наприклад, якщо основне покриття має металевий або перламутровий блиск, він повинен бути присутнім і на перефарбованої деталі. Домогтися цього особливо складно.
Важливо! Покриття пластмасового бампера може мати інший відтінок. Це допускається навіть при заводському фарбуванні. Властивості матеріалів відрізняються, тому будь-яка фарба на пластиковій поверхні виглядає не так, як на металі.
Явні дефекти
На заводі лакофарбові матеріали наносяться до установки ущільнювачів і гумових вставок. Коли автомобіль зібраний, його неможливо пофарбувати ідеально. Треба оглянути пластмасові і гумові елементи. На них напевно є патьоки, опливи, бризки.
Поки ЛКП не просохло, до нього могли прилипнути ворсинки, волоски, пил. Якщо другий шар фарби ліг погано, він почне відшаровуватися, з'являться горбки, бульбашки, нерівності. Це відбувається, коли маляр не очистив і не знежирив матеріал.
Заводська технологія має свої особливості. Наприклад, для швидкого висихання деталей там використовуються спеціальні камери. У них підтримується певна температура і оптимальна вологість. Якщо умови Інші, поверхня може помутніти.
Товщина ЛКП
Є спеціальний прилад, що дозволяє виміряти товщину покриття, нанесеного на метал. Треба перевірити панелі, бампер, капот, двері, будь-які сумнівні ділянки в різних місцях. Заводський шар скрізь буде однаковим.
Наявність хоча б одного з перерахованих ознак свідчить, що автомобіль перефарбовували. Але відразу відмовлятися від його покупки не треба. Слід з'ясувати, чому робився Кузовний ремонт, наскільки серйозні пошкодження отримала машина, чи всі поломки вдалося усунути, чи немає прихованих дефектів. Природно, продавцю доведеться знизити ціну.