При галогенному ближньому світлі значення освітленості не може перевищувати 1,0, А у ксенонового — 1,3, щоб не заважати спостереженню за дорогою для інших користувачів. Він також не повинен бути набагато меншим, оскільки це означатиме недостатній комфорт та безпеку водіння автомобіля з низько ефективними вогнями.
Основні правила застосування фар повинні відповідати закону про допуск транспортних засобів до дорожнього руху. Фіксоване положення фар щодо кузова, що використовувалося кілька десятиліть тому, не є оптимальним рішенням, оскільки дальність освітлення дороги з ближнім світлом змінюється в залежності від статичного і динамічного навантаження на автомобіль. При відсутності навантаження на задні мости або при гальмуванні стає недостатньо, а при повному навантаженні або при прискоренні засліплює водіїв знаходиться на протилежному боці. Саме тому всі сучасні автомобільні конструкції оснащені пристроями для поточної корекції дальності світла. Їх можна контролювати вручну або автоматично. Водій обробляє їх вручну, в залежності від навантаження на автомобіль, використовуючи регулятор на приладовій панелі. Зміна кута установки фари вводить приводяться в дію електричні механізми. В автоматичних системах цю функцію виконують датчики, які контролюють положення корпусу, і мікропроцесорні контролери, що випускають на цій основі відповідні електричні імпульси для виконавчих механізмів. Правила, що регулюють ці питання для всієї території Європейського Союзу, були розроблені в 1993 році.
Періодична перевірка та коригування
Моніторинг фар слід проводити не тільки в тих циклах обслуговування, передбачені виробником транспортного засобу, а також в тих оглядах, які потрібні відповідно до загальних правил, але також після кожного ремонту підвіски і навіть після звичайної заміни основних лампочок. Перед початком будь-яких процедур необхідно перевірити, чи всі функції відбивача і пристроїв, що контролюють його настройку, працюють, а потім усунути будь-які дефекти.
Коли відбивач увімкнено, він контролює наявність помутніння, подряпин або слідів на його панелі. Ці дефекти зазвичай призводять до дискваліфікації всього оптичного вузла, подібно потьмянілим відбивачів або внутрішніх механічних пошкоджень.
Автомобіль встановлюється на рівну поверхню, а потім тиск в шинах перевіряється і регулюється відповідним чином. У випадку транспортних засобів, з гідравлічною або пневматичною підвіскою, також дотримуйтесь додаткових заводських інструкцій. За допомогою ручного регулювання дальності світла перемикач встановлюється в базове положення. У більшості автомобілів, оснащених автоматичним управлінням, необхідно використовувати діагностичний тестер, щоб визначити, чи знаходиться привід, що встановлює фару, в початковому положенні. Після можливої механічної корекції цієї позиції використовуйте тестер, щоб зберегти цю нову позицію в пам'яті контролера як контрольне значення. Для управління налаштуванням прожекторів у професійних сервісних центрах традиційні статичні екрани більше не використовуються, а використовуються спеціальні фотоелектричні пристрої SEG з ширококутними козирками. Такий пристрій встановлюється перед включеним відбивачем, а його екран перевірки встановлюється за допомогою градуйованої ручки на правильне значення, вказане у відсотках.
Відсоток-це кут нахилу кордону світла і тіні відбивача. Інформація про його правильне значення для далекого і ближнього світла поміщається в транспортних засобах безпосередньо на фару або поблизу неї. Якщо перевірене положення межі світла і тіні невірно, регулювання відбивача регулюється за допомогою регулювальних гвинтів.
Останній крок-перевірка лічильника, вбудованого в пристрій SEG, чи достатня інтенсивність ближнього світла і чи не перевищено його максимально допустиме значення.
Системи автоматичного регулювання Альтернативно використовуються два типи систем вирівнювання фар: підлозі статичний і динамічний. У першому з них кут падіння світла регулюється відповідно до змін навантаження транспортного засобу. Контролер оцінює дані, отримані від датчиків відхилення передньої осі і задньої, порівнює їх зі збереженими еталонними даними і регулює положення фар за допомогою керуючих двигунів. Як правило, це ті ж мотори, що і в системі LWR з ручним управлінням. У разі компактних автомобілів, де колісна база невелика, датчик переднього моста часто пропускається, оскільки зміни в прогині підвіски стосуються в основному заднього моста. Під час роботи підлозі статичної ЛВР відбувається велике загасання, система коригує тільки більш тривалі відхилення від опорного значення корекції на контролері. Майже у всіх сучасних автомобілях з ксеноновими фарами використовуються системи динамічного вирівнювання фар. Вони також реагують на зміни положення тіла в результаті прискорення або гальмування.