Сьогодні більшість автомобільних компаній на базі своїх позашляховиків випускають пікапи. Перші певною мірою вважаються культовими засобами пересування, тоді як другі — не більше ніж «робочі конячки». Якраз таким "роботягам" і присвячений тест-драйв Mitsubishi L200, Isuzu TF.
Незважаючи на схожість в цілому, автомобілі все ж відрізняються: на тлі м'язистого атлета Mitsubishi Isuzu виглядає набагато спокійніше. Обидва автомобілі в плані точності підгонки деталей, якості фарбування ні в чому не поступаються легковим автомобілям.
По вантажопідйомності і кузовним габаритам пікапи перевершують будь-який позашляховик. З вродженим недоліком таких автомобілів-незахищеністю кузова від злодіїв і поганої погоди — творці впоралися, реалізувавши можливість установки жорсткої кабіни з пластика з замком, який замикається на ключ. Відзначимо, що Isuzu TF для транспортування важких предметів використовувати все ж зручніше: його навантажувальна висота менше L200 на 12 сантиметрів. У двох пікапів запасні колеса розміщені за манером вантажівок: за допомогою лебідки вони закріплені під днищем.
Так як Isuzu — більш низький автомобіль, сідати в його салон легше. Правда, відстань від середньої стійки до краю спинки ззаду — всього 53 сантиметри, тоді як у опонента цей показник дорівнює 62 сантиметрам. Тому пасажиру TF потрапити на задній ряд проблематично. Та й посадку важко назвати ідеальною — здається, ніби п'ята точка ось-ось провалиться на дорогу. Зате ні в одному з автомобілів не виникне ситуація нестачі місця для ніг.
Прийшов час перевірити, на що ж здатні «японці» в русі. Спочатку про деякі особливості. Потужна спритна установка разом з приводом на задні колеса в разі незавантаженого відсіку показує відносно непередбачуване управління, тому з органами управління потрібно бути обережніше. Скажімо, якщо в повороті додати занадто багато газу, задній бампер може обігнати передню частину Isuzu TF. Але за цим параметром моделі між собою відрізняються: L200 йде в занос плавно, але швидше, ніж Isuzu. Справлятися з коливаннями задньої частини кузова легше, перебуваючи за кермом L200, бо він більш інформативний і чуйний. Інше ж японське авто отримало трохи ватяну Бублик, яка точно не сподобається спортсмену, але спокійний водій, який перебуває за кермом щодня, буде від неї в захваті. У будь-якому випадку, опинившись на слизькій дорозі, можна включити повнопривідну систему. Підвіски мінігрузовіков-досить жорсткі, особливо у TF: його шасі явно розраховувалося для постійної транспортування чого-небудь.
Різними здаються і швидкісні параметри машин. Мотор Mitsubishi L200 непогано підхоплює вже з двох тисяч, не втрачаючи потенціалу протягом подальшого підняття стрілки тахометра. Інша машина відрізняється тим, що тяга виникає практично з нуля, за рахунок чого виникає момент, як у танка. Тому розгінні характеристики в останньому випадку кращі.