Новий "BMW-Х6" -це повнопривідний автомобіль Е класу, з 4-х дверним кузовом-купе. По суті - це концепт, оснащений бензиновим мотором і гібридною установкою з двома високоефективними електродвигунами. При цьому, він може використовувати тільки електродвигуни, тільки ДВС або відразу обидва джерела. Своєю концепцією і сучасними технічними можливостями «BMW-Х6» відкриває нову нішу в стрімко розвивається сегменті світового авторинку.
Дизайн»BMW-Х6"
Дизайн "BMW-Х6 « - це новий напрямок автомобільного будови, що отримало назву» Sports Activity Coupe«, що в перекладі означає»купе для швидкої спортивної їзди". Дійсно, автомобіль призначений для активної їзди по хороших дорогах і абсолютно не придатний для поїздок по бездоріжжю.
Зовнішній вигляд нового "BMW-Х6" здатний оцінити лише істинний естет, якого приваблюють досконалі форми спортивних класичних автомобілів. Внутрішній інтер'єр, в порівнянні з п'ятою моделлю залишився практично без видимих змін. Салон обладнаний монітором діагоналлю 6,5 дюйма, обтягнутий тканиною і оброблений декоративними накладками під матовий графіт.
Передня панель виглядає більш спортивно за рахунок установки інших решіток вентиляції і своєї злегка зміненої форми. Багатофункціональний рульове колесо з клавішами перемикання передач оброблено натуральною шкірою. Стоянкове гальмо має функцію автоматичного утримання, що дозволяє автомобілю не скочуватися назад, зупинившись на пагорбі. А ось багажник не вражає своїми розмірами. За рахунок низької даху перевозити габаритні вантажі досить важко. При повному екіпажі обсяг багажного відділення становить 570л, яке при складених задніх кріслах здатне збільшуватися до 1450л.
Взагалі дана машина справжня комора різних опцій. Тут і супутникова навігаційна система, що інформує про рівень палива, і цифрове телебачення, і автоматизоване перемикання дальнього і ближнього світла фар, і індикація показань приладів на вітровому склі, і роз'єм для «iPod» і USB-роз'єм.
"BMW-Х6" оснащується трьома типами двигунів:
- бензиновий V8 з подвійним турбонаддувом (407л. з.);
- рядний шестициліндровий з подвійним турбонаддувом (306 к. с.);
- Дизельний шестициліндровий з турбо-нагнітачем (235 к.с.).
Всі двигуни комбінуються з шестиступінчастою автоматичною трансмісією з новими системами, що дозволяють економити паливо. Безпеку водія і пасажирів забезпечують активні підголівники передніх крісел, інерційні ремені безпеки з преднатяжителями і шість подушок безпеки. Крім того, в кожній комплектації встановлені датчики активної системи безпеки, при спрацьовуванні яких надувається повітряна завісь.