Пластик – практичний, легкий і недорогий матеріал. При складанні авто, виробники використовують понад п’ятдесят його видів. Багато марки машин оснащені пластиковими бамперами, обважуваннями, ковпаками, тюнінговою обважуваннями, фальш-радіаторними гратами і т. п. Процентне співвідношення металевих і пластикових деталей транспортних засобів становить 90/10%.
Під час експлуатації на елементах, виготовлених з пластику, можуть з’явитися тріщини, сколи та інші ознаки зношування. Якісно відремонтувати їх в домашніх умовах досить складно. Для цього необхідно володіти відповідними навичками і професійним обладнанням.
Професійне відновлення пластикових складових
При зверненні в сервісний центр, майстри спочатку оцінять рівень пошкоджень. Якщо він не перевищує 30%, приступлять до ремонту.
Фахівці для зварювання пластику застосовують особливий фен, оснащений спеціальною насадкою і особливі прутки, склад яких аналогічний з пошкодженими деталями.
Етапи ремонту пластикових деталей авто
• Підготовка. Перед роботами, близько майбутнього шва зачищається фарба. Сегменти розколовся елементів майстра зафіксують струбцинами і зварять між собою, а тріщини заварять.
• Обробка поверхні. Подальше поширення тріщин усувається шляхом просвердлювання невеликих отворів на обох її кінцях. Шви зазвичай розширюються. Якщо товщина пластику становить близько 5 мм і більше, можливо знадобиться канавка під прутки з його тильній і лицьового боку. Для цього застосовується бормашина (гравер) з особливими насадками або спеціальний паяльник. При роботі з паяльником потрібна особлива обережність. Інакше з’являється ризик припікання пластику.
• Установка прутків. Для зручності розташування прутка в канавці, його кінчик заточується. Потім, по відношенню до поверхні шва його розташовують під кутом 45° і поступово поміщають в канавку, одночасно впливаючи на нього гарячим потоком повітря.
Професіонали, працюючи феном, стежать, щоб розпалений повітря потрапляло тільки на пруток. Щоб укласти в канавку пруток, вони натискають на нього насадкою. При цьому на пошкодженої деталі утворюється шов. Потім, з лицьового боку його відшліфують грубозернистим наждаковим папером. Для досягнення більшої міцності двостороннього зварювання, рубець із зворотного боку не майстри не обробляють. Професійний ремонт відрізняється міцним, еластичним і ледь помітним швом.