Практично кожен власник транспортного засобу стикається з необхідністю ремонту або заміни бампера. Пластикова деталь часто отримує пошкодження при неправильній парковці, зіткненні з бордюром, різким поворотом на дорожній ділянці з обмеженим простором. У будь-якому випадку, коли виявляється тріщина, вм'ятина або частковий розрив, буде потрібно пайка бампера в умовах Сервісного центру.
Де провести пайку бампера
У Святошинському районі Києва кращими фахівцями з пайки бамперів визнана спеціалізована майстерня. Перед тим, як приступити до роботи механіки СТО Sola проводять повну діагностику місця пошкодження і прилеглих ділянок корпусу автомобіля. Нерідко за видимим невеликим відколом, потертістю або розломом виявляються серйозні дефекти власників. Якщо пошкодження незначні, то в присутності клієнта швидко проводиться пайка бампера за доступною ціною і з гарантією.
Автосервіс не завжди здійснює фарбування всього бампера після ремонту. Після завершення пайки бамперів в Києві місце пошкодження зачищають наждачним папером, полірують, покривають ґрунтовкою і фарбою. Колер готується за зразком заводського покриття деталі, фарба змішується на електронному обладнанні. Якщо власник транспортного засобу високо цінує респектабельний вигляд свого рухомого майна, то Сервісна майстерня здійснює повне фарбування деталі. Процедура може зайняти два дні.
Для сучасних автолюбителів актуальними є деталі з ударопрочной пластичної маси, так як вироби з металу відрізняються високою вартістю. На терміни виконання замовлення впливає кілька факторів:
- Складність пошкодження (скол, вм'ятина, тріщина, подряпина);
- Місце дефекту (вигин або рівне місце);
- Вид матеріалу деталі (скловолокно, пропілен, АВС) ;
- Фарбування одним тоном або декількома колірними відтінками.
Інструменти для пайки бамперів
Для виконання ремонтних робіт необхідний набір спеціальних інструментів: пінцет, фен, паяльник, Гарячий пістолет або газовий пальник. Також необхідно приготувати спеціальну полімерну сітку. Проведення маніпуляцій вимагає вправності, так як в процесі нагрівання пластик може жолобитися. Технологія пайки пластикових бамперів вимагає дотримання ряду умов:
- Свердління отворів по краях тріщини;
- Фіксація деталі струбциной;
- Зчеплення пошкодженого місця сіткою за допомогою степлера;
- Зварні роботи починати з виворітного боку;
- Використання для роботи нагрівального апарату потужністю не більше 100 Ватт.
Вплавлення скоб феном або пістолетом проводиться з постійним вирівнюванням розігрітого пластика. Пайка бампера повинна проводитися в два етапи, процеси яких описані на сайті СТО Sola.com.ua. Майстер СТО обробляє лицьову сторону деталі тільки після того, як будуть повністю зашпакльовані тріщини з виворітного боку. Після затвердіння маси проводиться шліфування і полірування місця дефекту, грунтовка і фарбування завершує ремонт бампера.