Стара машина в середовищі покупців завжди вважається "темною конячкою". І ця думка невипадкова. Часом дізнатися справжнє минуле автомобіля вельми проблематично. З іншого боку, фінанси дозволяють придбати тільки машину з пробігом. Скористатися ж при цьому послугами професійного Механіка не завжди вдається. Доводиться розраховувати тільки на власні сили. Щоб знизити ризик покупки «вбитого» екземпляра, можна застосувати кілька нехитрих прийомів.
Транспортний засіб з пробігом по Україні
Машини, куплені на просторах нашої країни, цілком могли брати участь в дорожньо-транспортних пригодах різної тяжкості. Одні відбулися невеликими подряпинами, інші – рихтуванням окремих елементів, треті – зазнали серйозного кузовного ремонту. Початківці автовласники не завжди справляються зі складною обстановкою на трасах, і потрапляють в ДТП.
Автомобілі з-за кордону
Сподіватися на те, що авто прибуло в ідеальному стані, не варто. Найчастіше вони купуються на аукціонах в досить жалюгідній формі, прибувають в Україні, і вже тут отримують передпродажну підготовку і товарний вигляд.
Це видно неозброєним оком
Підготовлену на швидку руку машину помітно відразу. Зазори різної величини між кузовом і дверима, капотом або кришкою багажника моментально видадуть незавидний стан. Багато про що здатне розповісти лакофарбове покриття. Відрізняються по відтінку елементи кузова відразу підкажуть масштаби відновлювальних робіт. Для ретельного аналізу можна скористатися технічними досягненнями. Знайти на просторах інтернету модель з оригінальним кольором і порівняти з тією, яка знаходиться на майданчику продажу.
Про товщину шпаклівки, якою старанно могли прикрити післяаварійні дефекти, підкажуть спеціальні прилади, що визначають товщину барвистого покриття. Пристрій підноситься до кузова в сумнівному місці. Якщо магніт в механізмі погано чіпляється за метал корпусу, значить, маскувальний шар має солідну товщину. Навіть простий магніт, загорнутий в тканину, здатний показати, наскільки автомобіль піддався кузовним роботам.
Нерівномірний знос шин-Серйозний індикатор
Здавалося б, що тут може бути особливого. Це не так. Стерті внутрішні або зовнішні краї покришок скажуть, що машина побувала в серйозній аварії з пошкодженням несучих елементів кузова. Згодом їх ремонтували, але не цілком вдало. Від такої покупки краще відразу відмахнутися. А також про порушеною геометрії підкаже завмер між стійками і осями. Ці параметри повинні бути однаковими.
Підйомник або естакада відкриють таємниці
Якщо є така можливість, то їй неодмінно потрібно скористатися. Будь-які вигини і пошкодження важелів і стійок відразу видадуть минуле машини. Буде просто чудово, якщо продавець дозволить скромний тест-драйв. Навіть при невисокій швидкості на рівній поверхні дороги автомобіль повинен їхати прямо. Сильний відхід в сторону підкаже, що машина з великою ймовірністю побувала в аварії. Або ж її ходова частина вимагає солідних вкладень. У будь-якому випадку такий варіант покупки відпадає, простіше вибрати інше авто.