Такий метод догляду, як полірування автомобіля є досить потрібною і корисною річчю. У заводських умовах машини випускаються з початковим, так званим, лакофарбовим покриттям. Тобто, на кузов поверх фарби завдано ще й особливий захисний склад. Він з часом зношується і псується. В результаті, якщо своєчасно не вжити заходів, виникнуть такі наслідки, які відчутно вдарять по вашій кишені.
Полірування подряпин на авто повинна проводитися регулярно. В іншому випадку після зносу заводського захисного шару, під фарбу почне проникати волога. Від вологи виникає корозія, а це нічого доброго не обіцяє. В кінцевому підсумку з часом кузовний метал почне гнити. У такому положенні потрібно локальний ремонт місця пошкодження, інакше згниє вся конструкція. Локальний ремонт і буде коштувати дорожче, ніж регулярна профілактика щоб уникнути цього.
Полірування авто в Києві
В нашій автомайстерні Sola ви можете скористатися цією послугою. Наші фахівці добре знають свою справу, мають багатий досвід. З цих причин ми забезпечимо вам якісну і виконану в строк профілактику. Ми спеціалізуємося на інших різновидах ремонту автомобілів, що стосуються лакофарбових робіт. Крім того, в нашому сервісі проводиться полірування авто за вигідною ціною.
Суть процесу
Робота такого плану призначена для того, щоб згладити різні нерівності на поверхні, позбутися від подряпин, захистити фарбу від зовнішніх пошкоджень. Так само після даної процедури машина набуває презентабельний зовнішній вигляд, виглядає, ніби вона тільки що прибула з заводу. Тому в цілях додання більшої візуальної естетики, проводиться полірування авто після фарбування.
Як виконується
Ця робота досить довга, але не занадто складна, при цьому вимагає обережності. Приміщення, виділене для цього, обов’язково повинно бути обладнане хорошим всебічним висвітленням і витяжною вентиляційною системою.
- На підготовчому етапі ретельно очищається кузов від різної налиплого бруду, а потім все просушується. Те, що не піддасться змивання від звичайної води, відмийте за допомогою особливих очисних засобів. Можна використовувати в якості такого засобу потужний очищувач, придатний майже в будь-яких ситуаціях – уайт спірит. Далі – обезжирьте поверхню силіконової затіркою.
- Після всього цього можна приступати до затірки з допомогою вологої шкурки. Затирають поверхню, поки вона не придбає матові відтінки. Підготуйте шліфувальний папір малої жорсткості, попередньо замочивши її у воді за 5-10 хвилин перед використанням.
- Після того, як кузов буде відшліфовано, його очищають від утворився запорошеного нальоту.
- Далі вам потрібно шліфувальна машинка і коло середньої або сильної жорсткості. Його завчасно змочують водою, і після цього з його допомогою наноситься середньозерниста полірувальна паста.
- Вона наноситься повсюдно, при використанні для цього спеціалізованих мікрофіброві серветки.
- Працюйте шліфувальною машинкою, поступово розвиваючи її обороти від однієї до півтора тисяч.
- Після закінчення всієї процедури, залишиться лише помити всі мильною водою або знежирюючим засобом.
Види процедури
Вона може бути різною залежно від того, яка кінцева мета переслідується. Буває:
- Очисна;
- Відновлююча;
- Захисна.
Залежно від стану фарбування, застосовуються ті чи інші пасти. Для нової машини використовують пасту з низьким вмістом абразивних частинок або з їх відсутністю. Відповідно, чим старше ваш засіб пересування і чим гірше його стан, тим більше має бути зміст абразивних частинок в пасті.
Очисна призначена для того, щоб позбавити кузов від усіляких зовнішніх мікро дефектів. Це можуть бути подряпини, потертості, помутніння. Таким способом обробки користуються в обов’язковому порядку, перед тим як нанести рідке скло. Даний вид ідеально відповідає вимогам нових автомобілів.
Відновлююча проводиться в тому випадку, коли хочуть, щоб машина виглядала, ніби вона з заводу. У цьому випадку буде потрібно часткове зняття захисного шару лаку. Для цього використовуються полірувальні круги різного ступеня жорсткості. За підсумком рекомендується виконати ще останній вид – захисний.
Вона виконується тільки в професійних автомайстерень, вимагає спеціальних навичок, так як повністю заснована на ручній роботі. Вона надає блиску і надійно захищає фарбу від зносу і корозії.
Так само іноді виконується полірування скла. Так як іноді скла теж отримують легкі ушкодження, внаслідок цього, видимість через такі скла погіршується. У цьому випадку, отполировав його, іноді можна привести все в порядок. Але вдається це не завжди. Частіше скла пошкоджуються так, що їх залишається, або міняти, або обробляти спеціальними клеять складами.
Вартість полірування авто
Ціни на такі послуги носять вельми індивідуальний характер. Все залежить від престижу того чи іншого салону, де ви плануєте це робити. На ціну впливає місце проживання, модель і марка. Крім послуги майстра важливо враховувати вартість витратних матеріалів. До таких належать диски, шкурки, полірувальна паста. Різновид процедури теж має значення щодо кінцевої вартості. Як вже було сказано, захисний вид виконується вручну, отже, він буде коштувати дорожче, ніж очисної вигляд, який робиться не вручну, іноді навіть протягом одного дня.
У центральних містах ціни вище, ніж удалині від них. Таким чином, полірування в Києві проводиться за ціною, в середньому, від половини до двох тисяч гривень, в залежності від складності і кількості шарів.
В цілому, цю профілактику виконують по можливості регулярно, навіть якщо ви зовсім недавно були в автосалоні. Якщо не дбає про стан лакофарбового покриття, своєчасно не вживати заходів, що ваша машина не зможе довго вам служити. Весь догляд вимагає якісної роботи. Якщо у вас немає досвіду в даній сфері, довіртеся професіоналам, щоб у спробі заощадити ще і не переплатити. Намагаючись полірувати самостійно, ви можете пошкодити фарбу, тому краще не ризикуйте цим займатися, щоб уникнути неприємностей.