Споттер називають трансформаторні пристрої, які представляють собою різновид зварювальної машини опору, в якій рукоятка може використовуватися для кріплення різних робочих електродів разом з допоміжним обладнанням. Прожектори дозволяють проводити ремонт кузова з максимальним збереженням оригінальних механічних властивостей відремонтованих компонентів.
Їх використання супроводжується незначним зовнішнім пошкодженням, а оптимальний вибір робочих параметрів означає, що випрямлений лист не піддається термічній деформації або перегріву, що завдає шкоди його внутрішній структурі. Їх можна використовувати для поверхневого ремонту панелей кузова автомобіля і, перш за все, структурних замкнутих профілів, таких як: двері, стійки, дах або для багажників. Залежно від обладнання і напруги живлення діляться на: базові та універсальні (Комбіновані). Базові групові пристрої зазвичай живляться напругою 230 В і мають мінімальне робоче обладнання, використовуючи інерційний молоток і дозволяючи стискати точки в відремонтованих місцях.
Завдяки цьому вони найкраще задовольняють потреби невеликих майстерень або малярських майстерень з невеликою кількістю і складнощами в ремонті. Вони також можуть бути додатковим обладнанням.
Перевага пристроїв, що живляться напругою 230 В, полягає в їх відносно невеликій вазі, що робить їх зручними для перенесення і експлуатації під час ремонту. Важливим полегшенням також є можливість підключення їх до стандартних розеток, друга група пристроїв, або Комбіновані прожектори, живляться від трифазної мережі. Вони характеризуються кращими робочими параметрами, більшою здатністю працювати безперервно і зазвичай краще оснащені. Крім того ж обладнання, що і в базовому варіанті, в базовий комплект їх контрольно-вимірювальних приладів входять Електроди для лінійної і точкової усадки листа в зоні ремонту і призначені для нагріву. Болти з різьбленням М4, оправлення зі спеціальною різьбою, Тримачі для декоративних елементів (наприклад, рейки Opel). У комплект також входить спеціальний тримач для підключення нейтрального полюса (маса), а також набір робочих елементів: зірочки, вали і спеціальна різьба, ручки декоративних елементів, шайби і т.д. прожектори Combi призначені для професійного ремонту кузовів автомобілів в автомайстернях. Завдяки своїй функціональності вони можуть замінити обладнання, що використовується в інших, що застосовуються в даний час технологіях ремонту. Дуже важливою особливістю всіх цих пристроїв є можливість усадки листа за допомогою вугільного електрода. Цей метод успішно замінює найбільш часто використовувану технологію з використанням газового пальника. Робота з пальником є незручною, Енерго витратною і в той же час, незважаючи на її ефективність, викликає небажані зміни внутрішньої структури листа, що визначає його характеристики міцності. Не без значущості той факт, що усунення пальника разом з газовими балонами означає радикальне підвищення рівня безпеки в майстерні. EZSPOT 3500a, може бути додатково оснащений багатьма приладами і додатковими терміналами.
Він також підходить для співпраці з повними ремонтними комплектами EZ-DENT або аналогічними. Його додатковою перевагою є програмне забезпечення, що дозволяє виконувати сім видів робіт. У пам'яті процесора зберігаються параметри, які спочатку відповідають вимогам окремих операцій, але можуть бути додатково відрегульовані в залежності від потреб. Пристрій має повністю інверторний дизайн. Процес зварювання або нагрівання починається автоматично, коли електрод торкається відремонтованого елемента, і закінчується після закінчення запрограмованого часу або видалення заготовки з листа.
Робочі параметри налаштовуються таким чином, щоб передбачувана мета була досягнута при мінімальному споживанні енергії. Слід зазначити, що технологія термічної і пластичної обробки елементів панелі, з алюмінієвих сплавів відрізняється від використовуваної при ремонті сталевих кузовів.
У випадку профілів цей процес став набагато простішим. Робочий елемент у вигляді зірки, встановлений в рукоятці інерційного молотка, нагрівається на дні виїмок і витягує його при подальшому ударі.
У разі алюмінієвого кузова кріплення робочого елемента є окремою операцією, в той час як для видалення вм'ятин необхідно використовувати додаткові тримачі, пригвинчуються до болта з різьбою, який повинен бути приварений до металевого листа. Нагрівання відбувається миттєвим ударом по електричній дузі.