Легковий автомобіль постійно знаходиться в складних умовах, експлуатація машини вимагає граничної уваги від власника транспортного засобу. Чим дбайливіше автолюбитель ставиться до свого рухомого майна, тим нижче фінансові витрати на його утримання. Найчастіше страждають елементи з пластичної маси, ремонт пластикових бамперів необхідний при зіткненні з будь-якою перешкодою. Процедура не відрізняється складністю, але Автосервіс справляється із завданням швидше, якісніше і безпечніше.
Коли звертатися до майстра з приводу ремонту пластикового бампера
При появі будь-яких дефектів на корпусі автомобіль втрачає респектабельність, набуває вигляду занедбаного або недоглянутого. Своєчасний ремонт пластмасових бамперів в Києві допоможе продовжити життя улюбленому "коню", справний захисний буфер гарантує безпеку не тільки внутрішнім частинам транспортного засобу, водій також буде відчувати себе в безпеці.
Приводом для звернення на СТО може стати:
- Тріщина;
- Відкол;
- Подряпина;
- Ум'ятина;
- Розрив;
- Потертість;
- Втрата фрагментів.
Сервісна майстерня Sola спеціалізується на відновленні пошкодженої ділянки деталі, а також її повній заміні в разі неможливості усунення поломки. В процесі ремонту пластикових бамперів без фарбування фахівці використовують тільки перевірені інструменти і однорідні матеріали. Професійний підхід і відповідальне ставлення в роботі співробітників СТО в Святошинському районі гарантує клієнту стійкість буфера в процесі експлуатації навіть при екстремальних умовах.
Ремонт бамперів без фарбування проводиться набором інструментів і матеріалів:
- Фен;
- Гарячий пістолет;
- Газовий пальник;
- Пінцет.
На терміни усунення дефекту впливає:
- Місце пошкодження;
- Складність дефекту;
- Матеріал деталі: PP, PPTV, PUR, GF15, GF30, ABC, PAG6;
- Марка полімерної сітки.
Лагодження бампера з пластика, на відміну від деталі з металу, може проводитися без демонтажу: в пошкоджену частину впаюється спеціальна Армуюча сітка зі скловолокна. Латочка шпаклюється розігрітим пластиком, шліфується, полірується. Якщо деталь втратила невеликі фрагменти, лагодження починається з підбору елементів з донорського кольорового пластику. Ремонт бамперів іномарок без фарбування займає не більше 20 хвилин, якщо відсутні пошкодження внутрішніх елементів. Виявити наявність дефекту або відсутності пошкодження допомагає попередня комп'ютерна Діагностика передньої або задньої частини автомобіля. Процес експертизи описаний на сайті майстерні https://sola.com.ua.
Технологія ремонту пластикового бампера
Технологічний процес лагодження своєрідною "подушки безпеки" вибирається в залежності від виду пошкодження. Якщо на місці удару утворилася тільки вм'ятина, то можна обмежитися вирівнюванням поверхні. У разі подряпини технологія ремонту пластикового бампера полягає в проведенні шліфування поверхні до усунення дефекту. Якщо подряпина виявляється глибокою, технологія відновлення бамперів буде аналогічна закладенню тріщини. Після завершення операції проводиться шпаклівка, грунтовка і фарбування.
Усунення пролому в деталі вимагає використання донорського фрагмента. Технологія ремонту пластмасового буфера після аварії передбачає шпаклівку і шліфування стиків, полірування і фарбування під основний колір. Спеціалісти СТО Sola.com.ua здійснюють відновлення всіх деталей до початкового стану навіть при складних пошкодженнях. При повному руйнуванні елемент конструкції підлягає заміні новою деталлю.
Локальний ремонт пластикових бамперів на СТО Sola в Києві виправдовує себе з естетичної та економічної точки зору. Вартість послуги доступна кожному власнику авто, але може збільшитися, якщо пошкодженими виявляються внутрішні частини.