Лобове скло автомобіля-одна з уразливих його частин. Велика частина пошкоджень має механічний характер. Найчастішою причиною утворення сколів і тріщин є невеликі камінчики, що відлітають з дорожнього полотна і звичайно ж ДТП.
Експлуатувати транспортний засіб, лобове скло якого має дефекти, не рекомендується, так як відколи і тріщини значно погіршують видимість, підвищують стомлюваність водія. А в деяких випадках транспорт і зовсім не проходить техогляд.
Лобове скло автомобіля має особливу будову. Воно складається з трьох шарів — двох стекол, з'єднаних між собою плівкою. Ця плівка запобігає розсипання скла при ДТП. Якщо скло вже має пошкодження, то немає ніякої гарантії, що воно в момент удару збереже свою цілісність.
З цієї причини відновлювати цілісність скла або приймати рішення про його заміну необхідно якомога раніше. Якщо пошкодження сталося в дорозі, необхідно постаратися закрити скол від попадання пилу. Для цього відмінно підійде скотч або шматочок пакувальної плівки.
В автомайстерні уважно оглянуть пошкодження, потім виберуть спосіб його усунення. Якщо це-скол, його заповнюють спеціальним полімерним складом, який після застигання практично не відрізняється від скла.
Якщо на лобовому склі утворилася тріщина, то на її кінцях просвердлюють невеликі отвори, які необхідні, щоб запобігти подальшому поширенню тріщини, а потім заповнюють її полімером і шліфують.
На жаль, не всі тріщини і відколи на склі піддаються усуненню. Так, якщо тріщина знаходиться з боку водія, виходить за край скла або має протяжність більше 10 см, від ремонту варто відмовитися зовсім. Не придатними для ремонту вважаються сколи, площа яких перевищує 1,5 кВ. см.
У всіх перерахованих випадках варто відмовитися від ремонту скла і зробити його заміну. Займатися заміною лобового скла повинні професійні майстри в спеціалізованому сервісному центрі, так як від дотримання технології залежить не тільки безпеку дорожнього руху, а й життя і здоров'я водія і його пасажирів.
Установка скла не займає багато часу. Старе скло виймають, отвір очищають від залишків герметика і знежирюють, після чого наносять новий шар клею. Скло, закріплене на власниках, встановлюють в отворі і щільно притискають по краях. Стик додатково обробляють герметиком і монтують ущільнювальні гумки.