Пошкоджений і особливо тріснутий пластиковий бампер в більшості випадків слід замінювати. І здебільшого Заміна цієї деталі буде найкращим рішенням. Однак у випадку моделей, деталі яких особливо важкодоступні, варто подумати про ремонт таких пошкоджень. Тим більше, що ефект, якого можна досягти таким чином, повинен бути принаймні задовільним.
Коли варто приварювати пластиковий бампер?
Пошкодження бампера просто відбувається. Те, як ми вирішимо їх виправити, залежить не тільки від типу пошкодження, але і від моделі вашого автомобіля. У разі тріщини в пластиковому бампері, особливо якщо вона серйозна і викликає деяку деформацію деталі, зазвичай рекомендується її заміна. Це стосується як сучасних серійних автомобілів, так і автомобілів віком кілька років. Ремонт тріснутого бампера при явній деформації — заняття трудомістке, а тому не завжди прибуткове. Також слід пам'ятати, що відмова від усунення тріщини може означати, що бампер залишиться ослабленим і може просто не витримати тягот експлуатації.
Однак, коли справа доходить до тріснутого бампера на рідкісній моделі, яку ми абсолютно хочемо зберегти в первісному стані, а Запчастини для неї важко дістати або дуже дорогі, ми можемо спробувати зварити тріснутий пластиковий бампер. Як це зробити?
Як відновити початкову лінію бампера?
У разі тріснутого бампера перед його зняттям перевірте, чи не деформувала тріщина цей елемент. Якщо це так, нам потрібно відновити бампер до його початкової лінії і підігнати обидва краї тріщини на автомобілі. Чому? Тому що без цього після ремонту бампера могло виявитися, що він не буде щільно прилягати або навіть зовсім не буде прилягати до кузова.
Для відновлення початкової форми бампера нам знадобиться лише звичайна теплова гармата, якою ми нагріваємо потрісканий і деформований пластик, поки краї тріщини не будуть добре прилягати один до одного і всі елементи не виступатимуть з корпусу. Тільки після цього можна починати відкручувати бампер.
Як зварювати пластиковий бампер?
Знявши бампер, перевірте маркування на його внутрішній стороні. Завдяки їм ми дізнаємося, з якого саме матеріалу він був зроблений. Це дуже важливо, тому що ми повинні використовувати один і той же матеріал для з'єднання тріщини.
Перед тим як приступити до зварювання бампера, нам також потрібно очистити тріщину звичайним бензином. Сама зварювання може проводитися спеціальним пластиковим зварювальним апаратом (важливо вибрати температуру, яка підходить для матеріалу, з якого виготовлений бампер) або звичайної теплової гарматою, оснащеної наконечником, що перетворює цей пристрій в простий зварювальний апарат. Щоб ваша робота була максимально комфортною, також варто прогріти обидва краї тріщини в одному місці і трохи їх з'єднати. Завдяки цьому вони будуть прилипати до себе, і обидві руки будуть вільні.
Сама по собі зварювання — заняття точне, але не дуже складне. Нам просто потрібно пам'ятати про вибір правильної форми сполучного, відповідність типу тріщини та спрямування майже всього теплового потоку на бампер, а не на сполучну. Після стикування обох країв залишається косметика, яка полягає в поступовій шліфовці і нагріванні області стику. Хоча ця частина роботи забирає дуже багато часу, варто зберігати спокій і робити це твердо, щоб кінцевий результат залишився очікуваним.