Кузовні роботи мають велику популярність серед автолюбителів. Це пов'язано з недосконалістю дорожнього покриття, необережною паркуванням та іншими факторами.
Найбільш вразливим елементом є бампер, який як ні що інше дуже сильно схильний до механічних впливів.
Ремонт бампера-занадто складний технологічний процес. Ремонтні заходи вимагають професіоналізму і наявності спеціального обладнання. Звичайно, можна виконати цю процедуру самостійно і заощадити пару трійку тисяч, але на практиці рідко виходить досягти бажаного результату. Ремонт бампера краще довірити професіоналам.
У деяких випадках, коли бампер сильно пошкодився, його ремонт буде безглуздим, на це піде багато коштів. У такій ситуації краще поставити нову конструкцію.
Ремонт бампера починається з його підготовки. Деталь очищається від різних забруднень, видаляються обірвані краю. Потім поверхню бампера знежирюється і ретельно просушується.
Після цього на пошкоджену частину деталі наноситься спеціальний склад. Кількість шарів має порівнюватися з глибиною пошкодження. Кожен шар повинен бути сухим, а відремонтована поверхня збігатися з неушкодженою частиною бампера.
Ремонт бампера може здійснюватися і іншими способами. До них відносяться клейка деталі, пайка, ремонт з використанням армуючої сітки.
Вибір способу ремонту залежить від матеріалу виготовлення. Так, м'який пластик виробляється з поліуретану або поліпропілену. Зазвичай для виробництва бампера використовується саме пропілен. Він має високу ступінь міцності і добре піддається ремонту. Твердий пластик виготовляється з твердих сортів пластмаси або склопластику.
Існує кілька варіантів застосовуваних технологій. Зазвичай м'який пластик ремонтується за допомогою зварювання. Така процедура повинна виконуватися тільки професіоналами або людьми, які знають в цій справі толк. Справа в тому, що занадто велика температура може деформувати пластик, а занадто мала — буде недостатньою для його розплавлення. Після такого виробництва пластик повинен бути правильно охолоджений. В іншому випадку він стане крихким і лопне. Якщо деталь при пошкодженні розлетілася на кілька шматків, то їх спочатку склеюють, а потім вже зварюють.
Тверді види пластику підлягають склеюванню. Під час процедури використовується склотканина, яка підкладається зі зворотного боку деталі.
Заключним етапом ремонту служить фарбування бампера. Вона може бути локальною або суцільною.