Скільки може коштувати заміна одного крила і його лакування? Як встановлені крила в машині? Де шукати Бризковики, якщо ви не можете купити або їх ціна занадто висока?
Передні крила надзвичайно схильні до пошкоджень. Невеликі садна або вм'ятини, викликані маневруванням автомобіля, або корозія, викликана ударом каменів, що летять з-під коліс, призводять до того, що ці деталі вимагають ремонту з часом. Проблема в тому, що, на відміну від задніх крил, вони не вбудовані в обшивку даху та її стійки. Тому їх можна відносно легко замінити новими, щоб уникнути серйозних перешкод в конструкції кузова автомобіля. У випадку з нашим Peugeot 406 на обох крилах були сліди як корозії, так і протирання. Ось чому нам довелося замінити їх новими і пофарбувати. Зняття передніх крил слід пам'ятати, що Бризговики кріпиться до кузова не тільки трьома болтами, розташованими в моторному відсіку, але також гвинтами, які не видно з першого погляду. Щоб побачити їх, почніть розбирання колісної арки. Відкрутивши його, ви побачите, що 3 послідовних болта з'єднують крило з бампером (у фари), 2 прикріплюють його до кузова поруч з дверима водія, а один з'єднує крило з бампером. Більш того, у Peugeot 406 доступ до одного з правого бризковика блокує паливний фільтр, який розташований під крилом. Його також потрібно відкрутити. Планування заміни передніх крил повинна передувати перевірка наявності нових елементів на ринку. У випадку старих моделей автомобілів це може бути серйозною проблемою, або їх ціни будуть просто непомірними. Оригінальне крило для Peugeot 167 коштує 6333 гривень. в авторизованій службі. І до цього потрібно додати вартість фарбування і збірки. Його еквівалент використовується за ціною 1289-1791 гривень. Ось чому ми вирішили використовувати альтернативні частини.
Нове, невикористане і готове до фарбування, крило коштує 1712 гривень, майже в 4 рази менше, ніж оригінал, різниця величезна, тому ми довго не думали про це. Ми тільки перевірили клас якості доступної заміни для нашого Peugeot, і замовили найкраще із запропонованих.
Ми разом з деталями передали автомобіль фахівцям, які щодня займаються професійним ремонтом кузова і фарбуванням. У ремонт нашого Peugeot також були включені інші елементи кузова, але в цьому матеріалі ми зупинимося на передніх крилах. Регулювання передніх крил у зв'язку з тим, що на нашій машині були виявлені сліди попередніх ремонтів кузова спереду, нові крила були спочатку підібрані до машини. Досвідчений Бляхар повинен робити це з максимальною точністю, щоб зазори між сусідніми елементами були рівними і естетичними. Тим більше, якщо машина ремонтувалася раніше. Це приховає сліди ремонту і змусить машину знову виглядати добре. Коли Бляхар правильно прикріпив крила до кузова, він знову розібрав його і відправив на фарбування. Слід пам'ятати, що спроби підібрати вже пофарбовані крила можуть привести до пошкодження їх лакофарбового покриття.
Пофарбовані крила
Варто пам'ятати, що якщо елемент несе сліди пошкоджень (подряпин, вм'ятин), які були створені, наприклад, при транспортуванні, спочатку необхідно заповнити пошкодження, потім відшліфувати його наждачним папером відповідної градації (120, 240) і потім покрити лаком. Коли весь елемент заповнений наповнювачем (після висихання основа повинна бути відшліфована). Тільки коли цей етап роботи завершено, ви можете почати фарбування. В іншому випадку всі дірки і подряпини будуть видні навіть після фарбування. Після доставки почалися роботи з їх підготовки до фарбування.
Кожне крило було ретельно очищено засобом для видалення силікону, а потім протерто антистатичною тканиною. Також не забули нанести додатковий шар бітуму на гумовій основі на внутрішній стороні крила. Він захищає крило від механічного пошкодження, викликаного рухом колісної арки. Коли крила були сухими, вони були пофарбовані грунтовкою. Тільки після цього вони були покриті належним кольором, тобто точно підібрані під колір автомобіля. Звичайно, між окремими етапами нанесення послідовних шарів лаку повинні дотримуватися технологічні інтервали, встановлені виробником лаку і ґрунтовкою. Якщо вода не повністю випарується з одного з шарів лаку, вона почне відшаровуватися і з часом падати з крила. Після висихання фарби весь елемент слід відполірувати, щоб забезпечити ще кращий візуальний ефект. Варто відзначити, що наш Peugeot піддався ретельному оновленню фарби, що покриває практично всі елементи кузова.