🔥 Сайт продається Детальніше
Розмір шрифту
Колір фону та шрифту
Images
Text scoring
Regular version of the site
Готове рішення для створення
корпоративного сайту
Подати заявку
Послуги
Фото наших робіт
Статті
Ціни
Контакти
ua
ru
ua
Послуги
Фото наших робіт
Статті
Ціни
Контакти
    ua
    ru
    ua
    • Послуги
    • Фото наших робіт
    • Статті
    • Ціни
    • Контакти
    • ua
      • Мова
      • ua
      • ru
    • м. Київ
    • [email protected]
    • Пн. – Пт.: з 9:00 до 18:00

    Особливості ремонту пластикових деталей авто

    Головна
    —
    Статті
    —Особливості ремонту пластикових деталей авто

    Особливості ремонту пластикових деталей авто 2949480_remont_bamperov-75698521Пластик – практичний, легкий і недорогий матеріал. При складанні авто, виробники використовують понад п’ятдесят його видів. Багато марки машин оснащені пластиковими бамперами, обважуваннями, ковпаками, тюнінговою обважуваннями, фальш-радіаторними гратами і т. п. Процентне співвідношення металевих і пластикових деталей транспортних засобів становить 90/10%. 
    Під час експлуатації на елементах, виготовлених з пластику, можуть з’явитися тріщини, сколи та інші ознаки зношування. Якісно відремонтувати їх в домашніх умовах досить складно. Для цього необхідно володіти відповідними навичками і професійним обладнанням.

    Професійне відновлення пластикових складових

     При зверненні в сервісний центр, майстри спочатку оцінять рівень пошкоджень. Якщо він не перевищує 30%, приступлять до ремонту.
    Фахівці для зварювання пластику застосовують особливий фен, оснащений спеціальною насадкою і особливі прутки, склад яких аналогічний з пошкодженими деталями.

    Етапи ремонту пластикових деталей авто

    • Підготовка. Перед роботами, близько майбутнього шва зачищається фарба. Сегменти розколовся елементів майстра зафіксують струбцинами і зварять між собою, а тріщини заварять. 
    • Обробка поверхні. Подальше поширення тріщин усувається шляхом просвердлювання невеликих отворів на обох її кінцях. Шви зазвичай розширюються. Якщо товщина пластику становить близько 5 мм і більше, можливо знадобиться канавка під прутки з його тильній і лицьового боку. Для цього застосовується бормашина (гравер) з особливими насадками або спеціальний паяльник. При роботі з паяльником потрібна особлива обережність. Інакше з’являється ризик припікання пластику.
    • Установка прутків. Для зручності розташування прутка в канавці, його кінчик заточується. Потім, по відношенню до поверхні шва його розташовують під кутом 45° і поступово поміщають в канавку, одночасно впливаючи на нього гарячим потоком повітря. 
    Професіонали, працюючи феном, стежать, щоб розпалений повітря потрапляло тільки на пруток. Щоб укласти в канавку пруток, вони натискають на нього насадкою. При цьому на пошкодженої деталі утворюється шов. Потім, з лицьового боку його відшліфують грубозернистим наждаковим папером. Для досягнення більшої міцності двостороннього зварювання, рубець із зворотного боку не майстри не обробляють. Професійний ремонт відрізняється міцним, еластичним і ледь помітним швом.

    Назад до списку
    Послуги
    Фото наших робіт
    Статті
    Ціни
    Контакти
    ua
    ru
    ua
    [email protected]
    м. Київ
    © SOLA (СОЛА - Станція Обслуговування Легкових Авто), 1994-2025.
    Всі ціни, зазначені на сайті, наведені як довідковий матеріал і не є публічною аферта, статус якої закріплений ст.633 Цивільного кодексу України (ЦКУ).