Після вибору кольору, відтінку і сервісу для фарбування, вам не слід залишати все на самоплив. Фарбування машини - процес делікатний і вимагає відповідального ставлення, навіть якщо фарбуєте ви не власноруч. А для того щоб при перевірці зуміти визначити якість, треба знати, що як перевіряти, і в чому можуть бути підробки.
Фарбування машини: основи та терміни
Головний ваш інструмент при перевірці-зовсім не очі, а знання. Втім, почати варто саме з візуального огляду — перевірити авто на предмет наявності тріщин, вм'ятин та інших, дефектів, яких раніше там не було, а для гарантії, слід провести першу перевірку ще до того, як ви здасте машину майстру. Приймати машину бажано у того ж фахівця, якому ви її здавали, і про всі наявні нарікання повідомляти відразу.
Якщо після первинного огляду авто ви не маєте нарікань, слід зробити те ж саме, при іншому освітленні. Якщо оглядали в приміщенні-виженете машину на вулицю, і огляньте при сонячному світлі, а також в тіні. Крім дефектів, при різному освітленні можливо оцінити і відповідність кольору замовленому і самому собі на різних частинах автомобіля. Якщо фарбування машини якісна, всі елементи будуть однотонними і рівно пофарбованими. Є лише один виняток з правила однотонності-металеві та пластикові деталі, які при однаковій забарвленні будуть неминуче мати різний відтінок кольору.
Шагрень і рівномірність фарбування машини
Шагрень-це схожа на апельсинову кірку, дрібна шорсткість фарби. Вона присутня в будь-якому випадку, і є нормальною. Відповідність шагрені на пофарбованої деталі і має заводський забарвлення означає високу якість фарбування машини.
При некваліфікованій роботі, нерівномірне накладення фарби призведе до появи на поверхні кузова або деталей помітних більш темних або світлих плям.
Фарбування машини: на що варто звернути увагу
Фарбування кожної конкретної частини машини також повинна ретельно перевірятися-зазори і форма деталі не повинні змінитися, функціональність деталей повинна зберегтися повністю.
Оглянути також необхідно скла — якщо десь залишилися сліди фарби, слід вказати на це. Не допускати або усувати подібні недоліки — обов'язок самого сервісу, але ніяк не Ваша — крім як в умовах малярської майстерні відмити їх неможливо.
Рихтування деталей обов'язкове для нормального покриття фарбою, особливо якщо машина побувала в ДТП, але недобросовісні співробітники можуть знехтувати цим пунктом, і зашпаклювати наявні дефекти. В результаті, найменший струс призведе до того, що шматок шпаклівки відвалиться разом з фарбою. Щоб уникнути такого, бажано мати з собою спеціальний тестер для виміру товщини нанесеного покриття.
Втім, при відсутності товщиноміра, можна спробувати простукати забарвлену деталь — в місцях, де використовувалася шпаклівка, звук буде більш глухий. З даними порадами та рекомендаціями фарбування машини пройде легко і її якість довго буде радувати вас і оточуючих!
Більше статей: